Vraćanje softvera centrale u fabričko stanje
Kako rade vazdusni jastuci
Vazdušni jastuci najcesce spašavaju ljudske živote, ali takodje mogu da budu jako opasni jer se otvaraju velikom brzinom pa mogu cak i da povrede. Poceli su masovno sa primenom jos 1990-tih godina a sada ih poseduje gotovo svako vozilo..
Kako se otvaraju jastuci
Senzori ugradjeni u motorno vozilo u slucaju udesa šalju signale Airbag jedinici (kompjuteru), koja ih obradi i ukoliko proceni da postoji potreba za aktiviranjem, šalje signal vazdušnom jastuku da se otvori.Tada se vazdušni jastuk aktivira malom eksplozijom,.elektricnim putem pali se smeša kojim se napuni jastuk i to manje od jedne sekunde.
Kada se otvore vazdusni jastuci Airbag jedinica ( kompjuter ) zabelezi podatke o udesu datumu,koji se od vazdusnih jastuka aktivirao i sl. samim tim jedinica vise nije u upotrebi i potrebno je zameniti kako i sve vazdusne jastuke koji su se otvorili..
Zamena Airbag jedinice ( kompjutera ) rešava problem, medutim jako je skupa za noveiju generaciju automobila cak i do 1.500 eura .
Ukoliko niste u mogucnosti da zamenite Airbag jedinicu,
u nasem servisu može da se obavi njegovo softversko reprogramiranje ( vracanje softvera centrale u fabricko stanje ) .
Da napomenemo ta usluga je mnogo jeftinija od same zamene a dobijate to da posle naseg programiranja imate ARB centralu spremnu odmah za ugradnju , kao kod novog vozila.